Gyakran ismételt kérdések
Minden megrendelést a fizetés visszaigazolását követően 1-7 munkanapon belül elküldünk.
Felhívjuk figyelmét, hogy vasárnap nem áll módunkban válaszolni az e-mailekre. Néha az e-mailek SPAM-ben landolnak, ezért kérjük, ellenőrizze a kéretlen leveleket is. Ha nem kapott tőlünk e-mailt, kérjük, küldjön nekünk egy e-mailt a [email protected] címre.
Elfogadjuk a hitelkártyás/betéti kártyás fizetéseket (Apple pay, Google pay) a STRIPE (a világ vezető kártyafeldolgozó vállalata) és a közvetlen banki átutalásokat.
A szállítási idő attól függően változhat, hogy melyik raktárból vásárol. Az Európai Unión belül a várható szállítási idő általában 5-7 munkanap. Felhívjuk azonban figyelmét, hogy a szállítási idő nem garantált, mivel kizárólag a szállítási szolgáltatótól függ.
Jelentkezzen be fiókjába, keresse meg rendelését, és változtassa meg szállítási címét, ha még nem küldték el. Kapcsolatba is léphet velünk, és mi megváltoztatjuk a szállítási címet az Ön számára.
Megerősítő e-mailt fog kapni arról, hogy a megrendelése teljesült; az e-mail tartalmazza a nyomon követési számot és a nyomon követési oldalra mutató linket. Kérjük, vegye figyelembe, hogy 24 órát kell várnia arra, hogy a nyomon követési szám megjelenjen a weboldalon. Ha a rendelését pénteken adták fel, akkor hétfőn fog megjelenni.
A szállítási díj FT3,900 minden FT54,000 alatti rendelés esetén. Az FT54,000 feletti rendelések esetén a szállítás ingyenes.
Amikor elküldjük a megrendelést, küldünk Önnek egy e-mailt a megrendelés elküldésének visszaigazolásával, amely tartalmazza a nyomon követési számot és a nyomon követési linket.
Magyarországi partnerünk a DPD.